"Niebezpieczna gra" Emilia Wituszyńska

Tytuł: „Niebezpieczna gra”
Autor: Emilia Wituszyńska
Wydawnictwo: Kobiece
Gatunek: Thriller, Kryminał, Sensacja




FABUŁA

Weronika Kardasz po tym, jak rok temu w jednej z akcji straciła partnera, stacza się na dno. Pewnego dnia jej szef przydziela jej zadanie, mimo iż Weronika jest doświadczoną policjantką, ta misia zdecydowanie różni się od innych.
W Wilanowie znaleziono ciało kandydata na urząd premiera. Aktor Przemek Rej to jedyny świadek, który w trakcie zbrodni był kompletnie pijany. Weronika dostaje polecenie całodobowej ochrony mężczyzny, jednak by misja mogła się udać, musi ona udawać jego dziewczynę. Dwoje ludzi, dwa różne światy i zupełnie inne charaktery. Czy aktorowi grozi niebezpieczeństwo? Czy Weronika podoła pierwszemu zadaniu od roku?



Gdy zobaczyłam okładkę książki, w pierwszym momencie pomyślałam o romansie, być może mrocznym, ale jednak romansie. Okazało się, że książka miesza ze sobą romans, kryminał, thriller, a wszystko to okraszone humorem. Książkę pochłonęłam, prawię na raz, czyta się błyskawicznie, a dynamika zdarzeń nie pozwala jej odłożyć. Już po kilkunastu stronach polubiłam główną bohaterkę i z przyjemnością śledziłem jej losy. Mimo iż przekleństwa pojawiają się dosyć często i wiem, że nie każdemu będzie to odpowiadać, nie brakuje również ciętych ripost. Sama historia wywołuje ogrom uczuć, od dreszczyku wywołanym tajemniczą zbrodnią po łezkę w oku, gdy czytałam o uczuciach, jakie towarzyszyły bohaterce po stracie partnera. Książkę oceniam jak najbardziej na tak i myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Z pewnością nie można się z nią nudzić i chętnie poznałabym dalsze losy Weroniki, kto wie, w co jeszcze może wplątać się ta dziewczyna. 


Za książkę dziękuję:
 

Komentarze

  1. Czytałam i bardzo mi się podobała, choć wiadomo, ma też swoje mankamenty :)
    Pozdrawiam, Pola https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz