"Aavariis. Strach i samotność" Szymon Hintzke

Tytuł: „Aavariis. Strach i samotność”
Autor: Szymon Hintzke
Wydawnictwo: Poligraf
Gatunek: Fantasy




FABUŁA

Alchemik Erck żyje sobie ze swoją wybranką Anną w okręgu Czterech Wysp. Mężczyzna skupia się na swoim zadaniu, by pomóc utrzymać zdrowie mieszkańców. Pewnego dnia w okolicę przyjeżdża słynny bard Falkus Wolken, który jest ulubieńcem Anny. Czegóż nie robi się dla ukochanej? Erick nie wie co to ograniczenia, jeśli w grę wchodzi uśmiech jego ukochanej.
Na pewnej ważnej uroczystości Erick zostaje poproszony o pewną przysługę. Jak zmieni się ich życie? Co spotka zakochaną parę?

Kto jest ze mną dłużej i śledzi to, co czytam, ten wie, że nie ruszam fantasy, bo jest mi ona obca i zupełnie nie umiem się w niej odnaleźć. Zrobiłam jednak wyjątek dla książki młodego autora, która z miejsca kupiła mnie swoją okładką. Przyznam, że miałam lekki stres, bo co jeśli nie ogarnę, o co w tym wszystkim chodzi? Jeśli wyskoczy tysiąc stworów i postaci nie z tej ziemi, a ja nie będę wiedzieć, z czym to się je? Na szczęście moje obawy okazały się bezpodstawne, książkę czytało się ekspresowo, bo ma niewiele ponad sto stron, a jednocześnie z ogromną przyjemnością, która zaskoczyła nawet mnie. Bardzo fajna historia dwojga zakochanych ludzi, którzy kierują się w życiu prostymi zasadami i mają ogromne serce, otwarte na innych. Książką kończy się kilkoma niewiadomymi i przyznam otwarcie – czekam na kolejną część. Autor, chociaż młody ma pomysł na siebie i mam nadzieję, że za jakiś czas będzie o nim głośno. 


Za książkę dziękuję autorowi.

Komentarze

  1. Fabuła jest intrygująca :)
    pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz