Czytelnicze podsumowanie – Styczeń 2020


Czytelnicze podsumowanie – Styczeń 2020



Początek roku przyniósł mi osiem przeczytanych książek, w tym dwa ebooki. Popłynęłam w gatunkach, mamy tu kryminał, thriller, horror, romans oraz literaturę faktu. Jedna z książek jest w fazie tworzenia, więc pozostaje na nią poczekać.






1.      „Magazyn” Rob Hart – 8/10
2.      „Jedyne dziecko” Sarah A. Denzil – 8/10
3.      „Noc, kiedy umarła” Jenny Blackhurst – 9/10
4.      „Próba sił” T. S. Tomson – 8/10
5.      „Powódź” Paweł Fleszar – 8/10
6.      „Trudne wspomnienia” Marta Siwa – tu nie pisałam recenzji, ale książka zapowiada się na naprawdę fajny romans.
7.      „Nic o mnie nie wiesz” E.G. Scott – 6/10

8. „Stacja końcowa Auschwitz” Eddy de Wind – Książka bez oceny, jednak w moim odczuciu bardzo niesprawiedliwa  


Tak prezentuje się mój stosik w pierwszym miesiącu nowego roku. A jak sytuacja wygląda u Was? Były jakieś perełki? A może trafiły się buble?

Komentarze

  1. Z tego co czytałaś to nie czytałam nic, ale widzę, że udany miesiąc;)
    Ja na nowo odkryłam serię z Agatą Raisin <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zaczęłam jej książkę, coś o cieście w tytule chyba. Nie skończyłam jej, a szkoda.

      Usuń

Prześlij komentarz