"Przypadek Lidki" Izabela Grabda

Tytuł: „Przypadek Lidki”

Autor: Izabela Grabda

Wydawnictwo: Inanna

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Premiera: 30 kwietnia 2020

Ocena: 8/10

 



FABUŁA

Lidka prowadzi salony kosmetyczne, które coraz lepiej się rozwijają. Rozwiodła się i to była najlepsza decyzja w jej życiu. Postanawia wyjechać na urlop w ukochane góry Sowie. Wędrując poza wytyczonym szlakiem, natrafia na domek z jej marzeń – drewniany w pięknej i cichej okolicy. Lidka nie wie jeszcze, że to pierwszy kamień z lawiny, jaką właśnie wywołała. Co może zburzyć uporządkowane życie Lidki?

 

Lubię książki, które są esencją historii i taką właśnie pozycją jest „Przypadek Lidki”. Książka ta, chociaż skromnych rozmiarów zawiera w sobie wiele zdarzeń, uczuć, rozterek i problemów. Przyznam, że wydarzenia, jakie miały miejsce, gdy bohaterka zawitała w willi po raz pierwszy – kto przeczyta ten będzie wiedział, o czym mówię – trochę mnie przestraszyły. Myślałam, że będzie to książka nie dla mnie. Zagłębiając się w historię poczułam, że był to zamierzony i potrzebny dalszej fabule zabieg. Historia Lidki bardzo mi się podobała i chociaż wiadomo, że nie można brać takich historii jak coś realnego, to miło było śledzić przygody rezolutnej bohaterki.


Za książkę dziękuję Wydawnictwu Inanna.


Komentarze