"Utracona miłość" Magdalena Krauze

 

Tytuł: „Utracona miłość”

Autor: Magdalena Krauze

Wydawnictwo: Jaguar

Seria: Nie

Premiera: 14 października 2020

Ocena: 10/10

 


 

 

Majka i Michał to młodzi i bardzo zakochani w sobie ludzie. Jednak uczucie nie ma szans z despotyczną matką chłopaka. Mijają lata i nagle los znów łączy ich ścieżki.

To druga książka autorki, którą miałam okazję przeczytać i byłam zaskoczona, jak bardzo się różnią. Spodziewałam się lekkiej i śmiesznej historii na długi i zimny wieczór, a otrzymałam emocjonalną bombę. „Utracona miłość” nie jest śmieszną historyjką o miłości, to wzruszająca i bolesna opowieść o dwojgu pisanych sobie ludzi. Czas, tajemnice, dawne urazy – czy da się zapomnieć i wybaczyć? Czy prawdziwa miłość może przetrwać upływ czasu, rozłąkę i sprzeciw innych? Jak bardzo los może doświadczyć człowieka? Słyszałam stwierdzenie „Bierz chusteczki do czytania tej książki, przydadzą się” i faktycznie momentami książka chwyta za serce i wyciska łzę. Autentyczność opisywanych wydarzeń sprawiła, że jej odbiór jest mocniejszy, a samą książkę przeczytałam prawię w jeden dzień.  Z czystym sumieniem mogę zapisać tę pozycję do jednych z najlepszych książek kobiecych jakie, czytałam. 

 

Za książkę dziękuję:


 

Komentarze