„Zakochany Święty Mikołaj” Magdalena Witkiewicz, Katarzyna Misiołek, Karolina Wilczyńska, Tomasz Kieres, Agnieszka Jeż, Anna H. Niemczynow, Agnieszka Olejnik

 

Tytuł: „Zakochany Święty Mikołaj”

Autor: Magdalena Witkiewicz, Katarzyna Misiołek, Karolina Wilczyńska, Tomasz Kieres, Agnieszka Jeż, Anna H. Niemczynow, Agnieszka Olejnik

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Seria: Nie

Premiera: 28 października 2020

Ocena: 10/10

 


 

 

„Zakochany Święty Mikołaj” to kolejna antologia, którą przeczytałam w tym roku i przyznaje z czystym sumieniem, że jedna z najlepszych. Biorąc się za tę książkę, podejrzewałam, jak z resztą sam tytuł głosi, że opowiadania będą skupiać się na Świętym Mikołaju. Coś innego po książkach skupionych na magii świąt. Byłam tych opowiadań bardzo ciekawa, szczególnie że część z nich to mój debiut z danym autorem. Czytało się je niesamowicie lekko i przyjemnie, a strony uciekały w szalonym tempie. Chciałam wyróżnić jedno opowiadanie, tak jak robiłam to w poprzednich książkach, ale nie potrafię się zdecydować. Wszystkie, chociaż tak różne od siebie miały w sobie to coś, co kupiło moje serducho. Pełne ciepła, miłości, rozterek i przeciwności losu opowiadania, w których w roli Świętego osadzeni zostali zwykli ludzie. Książka idealna na przedświąteczny czas, chociaż jako prezent pod choinką sprawdzi się równie dobrze. 

 

Za książkę dziękuję:


 

Komentarze

Popularne posty