„Czekałam na ciebie” Magdalena Krauze

 

Tytuł: „Czekałam na ciebie”

Autor: Magdalena Krauze

Wydawnictwo: Jaguar

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Seria: Czekałam na ciebie, Tom 1

Premiera: 31 lipca 2019

Ocena: 10/10

 


 

Dobra obyczajówka nie jest zła. Jako że zbliża się premiera piątej książki autorki, a ja nie przeczytałam dwóch pierwszych książek – które są jedną historią, więc trzeba czytać po kolei – postanowiłam to zmienić.

Paulina to młoda dziennikarka, której los stawia na drodze miłość z liceum. Igor jej nie poznaje, a dziewczyna nie chce przypominać mu, że jest tą, z której wyśmiewał się wraz z kolegami. Zaczyna między nimi iskrzyć i gdy wszystko jest jak w bajce, nagle staje się coś, co zaważy na ich wspólnym życiu.

Lubię historie, które skupiają się na uczuciach, a nie czysto fizycznym pożądaniu. Paulina to młoda kobieta, ale nadal kroczy ścieżkami nastoletnich emocji. Momentami maiłam ochotę nią potrząsnąć, a czasami mocno przytulić. To jedna z tych książek, gdzie po przeczytaniu ostatniego zdania od razu chcesz wiedzieć co dalej. Teraz! Natychmiast! Zapobiegawcza ja, kupiłam oba tomy razem, więc wieczorem od razu sięgnęłam po „Zaufaj mi jeszcze raz” i kontynuuję przygodę z Pauliną i Igorem.

Komentarze