„Zaufaj mi jeszcze raz” Magdalena Krauze

 

Tytuł: „Zaufaj mi jeszcze raz”

Autor: Magdalena Krauze

Wydawnictwo: Jaguar

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Seria: Czekałam na ciebie, Tom 2

Premiera: 23 październik 2019

Ocena: 9/10

 


Drugi tom o losach Pauliny i Igora rozpoczyna się wielkim kryzysem. Igor ma dziecko, o którym dziewczyna dowiaduje się, gdy chłopiec wpada do biura i woła „tatusiu”. To już koniec ich związku? Dlaczego Igor ukrywał tak ważny aspekt swojego życia?

Drugą część czyta się jeszcze szybciej niż pierwszą. Akcja jest dynamiczna, bo rządzą nią rozpacz, poczucie zdrady, bol i miłość, która jak wiadomo, potrafi namieszać w głowie. Lubię takie historie i żal mi rozstawać się z bohaterami. Może kiedyś doczekamy się trzeciej części? Ja z chęcią dowiedziałabym się co u nich słychać. Momentami Paulina drażniła mnie swoim niezdecydowaniem i patrzeniem tylko na czubek własnego nosa. Z biegiem czasu można zauważyć zmianę, jaką przeszła i dojrzała nie tylko ciałem, ale i duchem. Będę dobrze wspominać tę serię.

Komentarze