„Szepty pienińskich ścieżek” Joanna Tekieli

 

Tytuł: „Szepty pienińskich ścieżek”

Autor: Joanna Tekieli

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Literatura obyczajowa

Seria: Nie

Premiera: 16 czerwca 2021

Ocena: 8/10

 


 

Agnieszka za namową przyjaciółki wybiera się na trzytygodniowy kurs, który rozpoczyna szkolenie na przewodnika po Pieninach. Ten wyjazd zapoczątkuje ogromne zmiany w życiu kobiety i rozbudzi ogromną miłość do majestatycznych gór.

Osobiście jestem team góry, więc książka już samą tematyką zyskała u mnie względy. Historia Agnieszki to lekko odrealniona bajka. Nie znajdziemy tu zawirowań, gwałtownych zmian i przewrotnego losu, rzucającego kolejne kłody pod nogi. „Szepty pienińskich ścieżek” to książka pozytywna, w której czuć miłość autorki do gór, przelanej na bohaterkę. Dzięki opisom momentami czułam się, jakbym była tam razem z nią. Ależ ta książka narobiła mi ochoty na górskie wycieczki.

Znakomita lektura na gorące dni. To moja pierwsza, ale z pewnością nie ostatnia książka pani Joanny. Już mam na oko na bardzo polecany cykl „Pensjonat Leśna Ostoja”. 

 

Za książkę dziękuję:


 

Komentarze