„Listy zza grobu” Remigiusz Mróz

 

Tytuł: „Listy zza grobu”

Autor: Remigiusz Mróz

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Kryminał

Seria: Seweryn Zaorski (tom 1)

Premiera: 15 maja 2019

Ocena: 8/10

 


Kaja od dwudziestu lat dostaje listy od zmarłego ojca, który zadbał, by dochodziły zawsze w ten sam dzień. Seweryn Zaorski, samotny ojciec dwóch córek po ponad dwóch dekadach wraca w swoje strony, kupuje zrujnowany dom rodzinny Kai i zaczyna remont. Znajduje coś, co rzuca nowe światło na listy, które dostaje kobieta.

 „Listy zza grobu” to pierwszy tom serii o Sewerynie Zaorskim, którego polubiłam od pierwszych stron. Ma poczucie humoru, które lubię, a dodatkowo pakuje się w kłopoty, co tylko dodaje mu uroku. Tą książką rozpoczęłam przygodę z twórczością autora i myślę, że przynajmniej ta seria trafi w moje gusta. Sama historia to zlepek zagadek, szyfrów i domysłów, a otacza ją miłość z dawnych lat, szantaż i mroczna przeszłość. Na horyzoncie majaczą kolejne tomy i mam nadzieję, że uda mi się je przesłuchać w najbliższym czasie. 

 

 

Komentarze