„Dziecko ognia” S. K. Tremayne

 

Tytuł: „Dziecko ognia”

Autor: S. K. Tremayne

Wydawnictwo: Czarna Owca

Gatunek: Thriller psychologiczny

Seria: Nie

Premiera: 10 maja 2017

Ocena: 7/10

 


Rachel wychodzi za przystojnego i bogatego Davida. Oprócz miłości i pięknego domu zyskuje również przybranego syna Jamiego. Pewnego dnia zachowanie chłopca drastycznie się zmienia, a on sam twierdzi, że widzi swoją matkę, która dwa lata temu tragicznie zginęła. Rachel zaczyna nabierać podejrzeń. 

 

Mam mieszane uczucia co do tej książki. Kilka lat temu, czytałam „Bliźnięta z lodu” tego samego autora i to był genialny thriller. Tym razem miałam nadzieję na podobny spektakl, jednak czegoś mi tu zabrakło. Tej przysłowiowej wisienki na torcie. Sama fabuła ciekawa i nieprzewidywalna na tyle, żeby móc cieszyć się kolejno odkrywanymi fragmentami układanki. Postać Rachel nie przekonała mnie do siebie i momentami działała na nerwy. Za to opisy starych kopalń, klifów, zabójczo groźnego oceanu przyciągnęły mnie, jak magnes. Patrząc na tę pozycję, przychodzą mi na myśl książki B. A. Paris.

Komentarze