„Rok w pensjonacie Leśna Ostoja” Joanna Tekieli

 

Tytuł: „Rok w pensjonacie Leśna Ostoja”

Autor: Joanna Tekieli

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Literatura obyczajowa

Seria: Pensjonat Leśna Ostoja (tom 2)

Premiera: 13 luty 2019

Ocena: 8/10

 


 

Sezon w niedawno otwartym pensjonacie Leśna Ostoja trwa cały rok. Każdego miesiąca pieczę nad nim sprawuje inny pracownik firmy Konsultraku. Jedni podchodzą do zadania z radością, inni ze złością, jednak każde z nich wyniesie z pobytu w Drzewiu coś dobrego.

 

Wróciłam do pensjonatu Leśna Ostoja z przyjemnością, jakbym odwiedzała znajome mi miejsce po długiej nieobecności. Poprzednia część była dynamiczna, dużo się działo i nawet wątek kryminalny znalazł tam dla siebie miejsce. Tym razem, fabuła nabrała ogłady, jednak to nie znaczy, że była nudna czy monotonna. Oj zdecydowanie nie. Słuchałam z przyjemnością, jak w Drzewiu zmieniają się pory roku, a wraz z nimi ludzie odwiedzający pensjonat. Jestem ciekawa, jak potoczą się dalsze losy bohaterów i mam zamiar niebawem się o tym przekonać.

Komentarze