„Ludzkie zwierzę” Mariusz Leszczyński

 

Tytuł: „Ludzkie zwierzę”

Autor: Mariusz Leszczyński

Wydawnictwo: Lucky

Gatunek: Kryminał, Sensacja

Seria: Nie

Premiera: 7 lutego 2022

Ocena: 8/10

 


Doświadczony komisarz Paweł Wilk i nowicjuszka aspirant Renata Mazur rozpoczynają śledztwo w sprawie zaginięcia piętnastolatki. Wkrótce znajdują jej ciało w grobowcu należącym do jej rodziny. Z pozoru zwyczajne śledztwo przeistoczy się w walkę z czasem, a jego skutki, wywrócą do góry nogami życie samych śledczych.

 

Mimo swoich słusznych rozmiarów książka pozbawiona jest niepotrzebnych opisów i „zapychaczy”. Fabuła dzieli się na wiele wątków i momentami musiałam się wysilić, by połapać się kto jest kim, jednak to nie przeszkadzało w cieszeniu się lekturą. „Ludzie zwierzę” to książka naszpikowana trupami, zwrotami akcji i z każdym rozdziałem wiedziałam więcej, ale i miałam kolejne pytania. Tutaj nie można brać niczego za pewnik. Sama byłam kilkukrotnie zaskoczona tym, jakie drogi obiera fabuła. Myślę, że trylogia nie powstydziłaby się wydarzeń zawartych w tej jednej książce. Mimo to, zakończenie mnie zaskoczyło i po cichu liczę na kontynuację. Chciałabym się dowiedzieć, co los ma w planach dla i tak doświadczonych przez niego Pawła i Renaty.

 

Współpraca z autorem. 

Komentarze