„Idealny dzień” Ruth Heald

 


Tytuł: „Idealny dzień”

Autor: Ruth Heald

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Thriller

Seria: Nie

Premiera: 9 marca 2022

Ocena: 8/10

 


Marzyła o ślubie ze swoją miłością z dzieciństwa, chciała powiedzieć „tak” w otoczeniu bliskich jej osób. Nie wiedziała, że zaprasza na ślub kogoś, kto chce ją zniszczyć. „On cię nie kocha” – cztery słowa, które zapoczątkują horror Lauren, będą najmniejszym złem, jakie ktoś chce jej wyrządzić.

 

Każda z przyszłych panien młodych ma w głowie obraz idealnego wesela i dąży do jego spełnienia. Przepada w przygotowaniach, wybieraniu sukni, smaku tortów i zaproszeń. Tak też było z Lauren, która wkrótce ma wyjść za Adama, swoją miłość od dziecka. Niestety ktoś ma wobec niej inne plany.

Przyznam, że ta książka przypomniała mi moje przygotowania i gdy próbowałam postawić się w sytuacji bohaterki, nie potrafiłam wyobrazić sobie tego strachu, jaki nią zawładnął. Autorka stworzyła bardzo realistyczną historię, która wywołuje ciarki i uświadamia, że nie zawsze ludzie, którymi się otaczamy, są nam przychylni i mają dobre intencje. Na uwagę zasługuje wątek mocnej przyjaźni Adama i Kiery, bo czy taka relacja jest możliwa? Nawet jeśli ona w łóżku woli własną płeć? Oprócz tego, mamy tutaj skomplikowane relacje rodzinne, traumę i straszny wypadek sprzed lat. Kiedyś i dziś łączą się w burzliwą historię Lauren, po którą warto sięgnąć. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze