„Mój kochany mąż” Kimberly Belle

 

Tytuł: „Mój kochany mąż”

Autor: Kimberly Belle

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Thriller

Seria: Nie

Premiera: 23 marca 2022

Ocena: 7/10

 


Jade i Cam są szczęśliwym małżeństwem. Mają dwójkę dzieci oraz biznes w postaci kilku restauracji. Wszystko zmienia się w dniu, kiedy Jade wraz z dziećmi wraca do domu i zastaje tam zamaskowanego mężczyznę. Cam ma bardzo mało czasu na zebranie dziwnej kwoty okupu, a Jade zaczyna zastanawiać się, co jeszcze ukrywa przed nią mąż.

 

Bardzo często przy książkach takich jak ta zastanawiam się, czym tak naprawdę jest ideał? To coś poza naszym zasięgiem? A może coś, co mamy najcenniejszego lub darzymy największą miłością? I co w sytuacji, gdy chcemy by ktoś lub coś uchodził za ideał, mimo że do takiego stanu mu zdecydowanie daleko? „Mój kochany mąż” to historia małżeństwa, które na własnej skórze przekona się, że łatwo pomylić idealne życie z iluzją, a los upomni się o swoje. Podobał mi się wątek miłość matki do swoich dzieci i tego, jak w sytuacji zagrożenia jest w stanie poświęcać się dla ich dobra. Strach, broń, pieniądze i upływający czas, tak można określić ten thriller. Co kieruje napastnikiem? Czy Cam zdąży z okupem? Tego dowiecie się, sięgając po „Mój kochany mąż”. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze