„Nie idź tam” Dorota Glica

 

Tytuł: „Nie idź tam”

Autor: Dorota Glica

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 29 czerwca 2022

Ocena: 7/10

 


 

Marta i Piotr znają się o szkolnych lat, a od dwóch są małżeństwem. On szanowany lekarz i ona pedagog w ich dawnym liceum, żyją spokojnie w rodzinnym miasteczku. Dwanaście lat wcześniej podczas ogniska z okazji zdania matur ktoś zamordował przyjaciółkę Marty – Karolinę. Do dziś nie odnaleziono sprawcy, ale teraz sprawą na nowo zajmuje się Archiwum X. Niespodziewanie kobieta dostaje anonimowe wiadomości, które zapoczątkują piekło.

 

Czy możesz z całą pewnością stwierdzić, że znasz swoją drugą połówkę? Czy bez wahania odeprzesz każdą plotkę, pomówienie i insynuacje na jego temat? A może ziarno niepewności spadnie na podatny grunt? Słuchać serca, które mówi, że mąż to dobry człowiek, czy rozumu i dopuścić do siebie fakty? Marta to kobieta jakich wiele, szczęśliwa żona, spełniająca się zawodowo i planująca powiększenie rodziny. „Nie idź tam” to thriller z wątkiem kryminału. Dzięki krótkim rozdziałom książkę czyta się w szalonym tempie i nim się obejrzałam, byłam w samym środku koszmaru Marty. Tajemnicze wiadomości, wrogie spojrzenia i wątpliwości, to tylko początek mrocznej historii. Przyznam, że szybko domyśliłam się, na czym sprawy stoją, ale to nie odebrało mi przyjemności z lektury, nie tylko chciałam wiedzieć kto, ale i dlaczego zabił nastolatkę. Tak, jak i „Znajdę cię, córeczko”, tak i ta książka okazała się dobrym wyborem. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze