„Nie wierzcie jej” Jane Heafield

 

Tytuł: „Nie wierzcie jej”

Autor: Jane Heafield

Wydawnictwo: Muza

Gatunek: Thriller, Kryminał

Seria: Nie

Premiera: 20 lipca 2022

Ocena: 9/10

 


 

Tom zaginął podczas pieszej wędrówki z żoną. To miał być romantyczny weekendowy wypad do domku letniskowego. Lucy – żona Toma twierdzi, że nie ma pojęcia, co stało się z jej mężem. Mary – siostra zaginionego jest pewna, że kobieta zabiła jej brata i ukryła ciało. Gdy do sprawy wkracza policja, Lucy plącze się w zeznaniach, nie potrafi wyjaśnić pewnych spraw, za To Mary nie bierze pod uwagę innej możliwości, niż to, że Tom nie żyje. Która z nich kłamie? Co stało się z Tomem?

 

Muszę przyznać, że książka kupiła mnie już po pierwszych kilku stronach. Zagadkowe zniknięcie Toma i żona oraz siostra, które stoją po dwóch stornach barykady. Każda z nich ma swoją wersję wydarzeń, tylko która jest prawdziwa? Historia została tak poprowadzona, że totalnie nie wiedziałam, jaki może być jej finał i przyznam, że czułam się, jak na meczu, gdzie zaraz zdarzy się decydujący moment, o tym która z drużyn wygra spotkanie. Kto kłamanie, Lucy czy Mary? Osobiście Mary działała mi na nerwy, miałam wrażenie, że jest lekko oderwana od rzeczywistości, za to Lucy coś ukrywała. Finał okazał się zaskakujący. I właśnie taki powinien być dobry thriller. Ta historia daje do myślenia. 

 

Współpraca z wydawnictwem 


 

Komentarze