„Para spod numeru 9” Claire Douglas

 

Tytuł: „Para spod numeru 9”

Autor: Claire Douglas

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 26 kwietnia 2023

Ocena: 10/10

 


Ciężarna Saffron i jej chłopak Tom wprowadzają się do domu, w którym mają wieść spokojne życie. Podczas remontu zostają znalezione dwa ciała. Policja podejrzewa, że leżą tu od trzech dekad, czyli zostały pochowane w czasie, gdy w domu mieszkała babcia Saffron…

 

Powiem tak. Wow! Dawno nie czytałam tak dobrego thrillera. Ileż tu się działo! Znalezienie ciał to czubek góry lodowej i jednocześnie ostatni szew, który trzymał w całości worek z tajemnicami. Nie mogłam się oderwać od czytania i obiecywałam sobie, że jeszcze jeden rozdział i biorę się za obowiązki. Jak myślicie, ile mi się tych obowiązków nazbierało przez tę książkę? Ciekawa, wielowątkowa fabuła, która niczym pęknięcia na szkle rozchodzi się w wielu kierunkach, by potem spotkać się w jednym punkcie, tworząc zakończenie. W pewnym momencie wpadłam na pomysł, w którą stronę mogłyby podążyć wydarzenia i jak fajnie dałoby się zaskoczyć czytelnika. I wiecie co? Tak właśnie się stało! Czytałam z rosną ekscytacją, a z każdą odpowiedzią na nurtujące mnie pytanie upewniałam się, że ta książka to perełka w swoim gatunku. Długo nie zapomnę tej historii. Książka ląduje na półce i kto wie, może kiedyś do niej wrócę, by przeżyć to jeszcze raz.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze