„Żona lekarza” Daniel Hurst

 

Tytuł: „Żona lekarza”

Autor: Daniel Hurst

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 14 lutego 2024

Ocena: 9/10

 


 

Mój mąż Drew jest lekarzem, któremu wszyscy ufają, a w oczach ludzi mam wszystko – idealne małżeństwo, męża i życie. To takie dalekie od prawdy. Przeprowadzka z dużego i gwarnego miasta do małej miejscowości z domkiem przy plaży to nasz nowy początek. Odkrywam jednak, że Drew znów mnie okłamuje, traktując jak niczego nieświadomą kobietę. Nie docenił mnie jednak i już niedługo się przekona jak bardzo.

 

Dawno żadna książka nie wciągnęła mnie tak bardzo. Dowodem na to jest mój mąż, który zapytał, o czym ona jest, że tak się wciągnęłam. Gdy zgodnie z prawdą powiedziałam, że o tym, jak kończą mężowie, którzy okłamują żony, zaproponował wspólne oglądanie filmu (hmm, muszę mu się bliżej przyjrzeć!). Ale nie mogłam się oderwać i tak w weekend pochłonęła mnie historia Drev i Fern. Uwielbiam thrillery skupiające się na relacjach międzyludzkich i tym, co siedzi komuś w głowie. A jak wiadomo zemsta to jedna z najlepszych fundamentów pod zbrodnię i niespodziewane zwroty akcji. Chociaż z początku było spokojnie, to z biegiem stron plan Fern przybierał coraz wyraźniejsze kształty. To, co zaplanowała i jak to przeprowadziła, wzbudza podziw i ciarki na skórze. Zakończenie jest pełne, a jednak otwiera wrota do kontynuacji losów Fern i mam ogromną nadzieję, że tak właśnie się stanie.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze